سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه و تبلیغاتی آ-اس ام اس: A-SMS.IR سامانه پیامک آ - اس ام اس پنل پیامک A-SMS

سامانه ارسال پیام کوتاه آ-اس ام اس کوتاه آ-اس ام اس پنل ارسال پیامک آ-اس ام اس سامانه پیام کوتاه A-SMS

سامانه ارسال پیامک A-SMS پنل ارسال پیام کوتاه A-SMS پنل ارسال پیامک A-SMS www.a-sms.ir

ارسال پيامك تبليغاتي, ارسال اس ام اس تبليغاتي، پیامک صوتی، سامانه پیامک صوتی، پیامک آوا، سيستم پیامک صوتی

سامانه پیامک آوا سامانه ارسال پیامک آ-اس ام اس، خطوط اختصاصی اپراتورهای 1000 و 3000 ،)

خطوط شناسنامه دار همراه اول 5000، خطوط اختصاصی 1000 و 3000 و 5000، مگفا، رهیاب، اسمارت

نمایندگی سامانه پیامک، نمایندگی سامانه پیام کوتاه، نمایندگی پنل پیامک، نمایندگی پنل اس ام اس

نرم افزار پيام كوتاه, ارسال اس ام اس تبليغاتي، پیامک صوتی، تبلیغات پیامکی، پیامک تبلیغاتی، تبلیغات اس ام اس ،

ارسال هوشمند پیامک انبوه با خطوط مجازی شناسنامه دار5000 همراه اول، پیامک تفکیک رده سنی و جنسیت اپراتور5000،

شماره های تهران، اصفهان ، مشهد ، شیراز ، تبریز ، یزد ، کرمان ، مازندران و ...

پیامک انبوه، گروهی، منطقه ای، کد پستی، شماره های دایمی همراه اول، اعتباری ایرانسل و همراه اول

فروش خطوط رنجی 5000 همراه اول ، فروش خطوط مجازی شناسنامه دار 5000 همراه اول، فروش انبوه خطوط 5000

فروش خطوط مجازی شناسنامه دار همراه اول، فروش انبوه خطوط اختصاصی 5000

آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس آ - اس ام اس
A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR A-SMS.IR
۲۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه

  کاربرد های سامانه پیامک برای آژانس های مسافرتی

امروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، باید به مشتری وفادار بود تا مشتری نیز به خدمات شماوفادار شود . وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار کسانی هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.


تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:


1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.

10 ساعت دیگر در مشهد خواهید بود سفر خوشی داشته باشید.

3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

بازدید از چند مکان تاریخی ساعت حرکت: 9 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

مشتری گرامی از همراهی شما سپاسگزاریم.
 اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را ارسال نمایید

7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید.

تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان ویژه

8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

فرخنده باد بر همگان مقدم بهار نوروز جاودانه ترین جشن روزگار بر همگان مبارک
 
 

internet marketing

تبلیغات شما

تبلیغات شما